Merhaba, kızımın doğum günü için 20 kişilik pasta yaptırmayı düşünüyorum. Ancak sayı fazla olduğu için yuvarlak değil de diktörgen şekilde olabiliyormuş. Bilgisi olan özellikle pastacı vs varsa şunu sormak isterim, dikdörtgen yerşne yuvarlak ama 2 katlı olsa bu sayı için yeterli olur mu, 2 katlı pastayı kesmek/ bölmek çok zor olur mu? Bir de 2 yaş pastası örnekleri atabilir misiniz, hamur şekerli istemiyorum ama yazılı pasta da yaşına uygun değil. Nasıl nir pasta yaptırabilirim?