Defne_2 Benim bebeğime sağlıkocağinda aldiklarinda biraz karni açtı ve çok ağladı emzirmek icin damla sütüm yoktu mama veriyordum sonra aradan 1 hafta geçtikten sonra tekrardan aradilar saglikocagindan bi degerin çok yüksek çıktığını ve tekrardan kan alinmasinin gerektiğini söylediler bende saglikocagina degilde doğum yaptığım hastaneye gittim tekrardan kan verdik sonra bir daha arayan olmadi ben kendim aradım tekrar sonucunda bir problem yok dediler ama o sürede zar zor gelen 2 damla sütüm ağlamaktan helak olduğum icin cok azalmıştı