Yaklaşık bir ay önce doktora gittim bana gelişimi 33 hafta döllenme 31 hafta baş gelişimi şöyle böyle derken benim hatlar yandı 1 ay geçti şu an ne kadarlık unuttum en son ne dediğini de karıştırdım ama sancım sürekli vat sancı değil ama böyle adet ağrısı gibi özellikle bir haftadır. Bebek aşağı indi sanki çünkü nefes almam rahatladı baya önceden çok baskı yapardı mideme ve bazen özür dileyerek söylüyorum makat bölgeme ağrı vuruyor pazartesi gidecem kontrole ama korkuyrm bunlar belirti mi sizce