Birkizannesi123 Fatihinannesi05 hayırlı olsun merkezin en güzel mahallesi bence Kaletepe Tepebaşı Bağlarbaşı calilioz ama bunların hep giriş anayol kısımları Kaletepe ilk düşüneceğiniz mah olsun