Arkadaşlar bebeğim 7 aylık, doğduğu günden beri sağım ile besliyorum bebeğimi. Meme reddi yaşadık, daha da tutmadı ben de pes ettim sağım yapa yapa 7. Aya kadar geldik. Ama ben artık tükendim, 2 saatte bir sağım yapıyorum hala. Ek gıda tadım dönemindeyiz, ama ağzını kilitliyor açmıyor. Sütüme mi güveniyor onu da anlamadım. Yani bir taraftan devam etmek istiyorum 1 yaşına kadar eğer sütüm böyle gelmeye devam ederse, bir taraftan da gerçekten tükendim makinelerle dolaşmaktan. Şehir dışı, tatil vs tüm planlarımızı etkiliyor sağma olayı. Dışarı çıktığımızda bile belirli bir saat sonra sağım yapmam gerekiyor. Yani psikolojik olarak yorulmaya başladım. Kessem mi sizce ne yapsam? Doktorumuz ilk 6 ay çok önemliydi anne sütü eğer seni zorluyorsa 7-8. Ayda bırakabilirsin demişti. Ama çok kararsızım..