Biz 5 aylıkken ek gıdaya başladık 7 aylık olunca kendi yediklerimizden vermeye başladım çünkü ona özel yaptığım bebek tariflerinin hepsine ağzını kitlemeye başladı, kendimize yaptığım yemeği tuzsuz ayırıp o şekilde verdim doktorum 8 aylık olunca sizinle yiyebilir demişti ama reddetmeye başlayınca mecbur 7.ayda başladık biz de böyle yedirmeye