birmoms 14 aylık oldu oğlum , başlarda benimde çok değildim ama zamanla ilerledi benim gün içinde değil sabah uyandığımda aşırı ağrıyor bir tutulmuş gibi komple belim sonra biraz yürüyünce 5 10 dk sonra açılıyor ama gerçekten tam iğnenin yapıldığı noktayı hissediyorum çünkü ağrı dışında bide sızı oluyor umarım zamanla geçer hepimizin sancıları Allah sağlık varsin 💖