Kızım sürekli olarak kardeş istiyor. Gün geçmiyor ki bir günde kardeşim olsun dediğini duymayayım😄 kendisi şuan 4 yaşında. Sürekli Allahım bana bir kardeş ver amin diye dua ediyor 😀 ağlama krizine girip kardeşim yok mutsuzum diye saatlerce ağladığını bilirim. Aranızda benzeri durumları yaşayan var mı? Bu krizi nasıl atlattınız?