betiii Kızlar ben bu giydirme işini çözemedim Evimiz baya sıcak bebise askılı zıbın ve ince eşofman giydirip uyutuyorum ama çok ince Şimdi baktım vücudu buz gibi terlemiş ama Hiç altına birsey giydirmesem ben rahat edemiyorum sizler nasıl giyiniyorsunuz
bisenakillisinzaten betiii bazı günler tek zibinla yatıyor eşofman giydirdigimde bile uyumadıgi zamanlar oluyor. Mesela dün giydirmiştim gece kalktığında uyuyamadı çıkarttım öyle uyudu
ecekrk betiii benimki askılı zıbınla uyuyor ama üşüyor sabaha karşı uyku tulumu giydiriyorum bende aşırı kararsızım nasıl yatırsam dşye
betiii bisenakillisinzaten evet bende kaç saattir uyutmaya çalışıyorum altındakini çıkardım hemen uykuya geçti ama ince mi oldu insan tereddütte kalıyor
bisenakillisinzaten betiii bende öyle oluyorum ama uyumamasi rahatsız olduğunu da gösteriyor sonuçta 🤧
betiii ecekrk evet sabaha karşı bende üzerine battaniye atmaya çalışıyorum ama bebeğim açıyor yinede Uyku tulumu düşündüm aslında ama İçime sinen pek olmadı
ecekrk betiii owli var bir bakın isterseniz fiyat olarak diğerlerine nazaran yüksek ama ben aşırı memnunum doğduğundan beri kullanıyor ilk kundaktı şimdi tulum olarak kullanıyoruz