İyi geceler. Kızım uyurken birden ağlayarak uyanıyor ve gözleri kapalı ilk ağlamaya başlıyor sonra ben kucağıma alıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum ama olmuyor sonra kendini kasmaya başlıyor saniyelik kasıyor bırakıyor kucağıma alıyorum bana sarılıyor yine kasıyor kendini. Korktuğunu düşündüm başta ama bugün 2-3 dk sürdü ağladı baya acaba nöbet tarzı bir şey olabilir mi? Doktora götüreceğim ama bilenler vardır diye sormak istedim