tomvejerry yummy16_ Kırıkhan’da kv ler yaşıyor köy evlerinde birsürü boş yerler var kiralık kiralarıda 8 den başlıyor canım
Nur_61 yummy16_ hayırlı olsun bende kırılgandır oturuyorum burda ev bulman cok zor valla depremden dolayı ancak yeni yapılan konutlara filan bakman lazım