Kızlar selamlar. 15 günlük bebeğim var. Sütüm gayet güzel geliyor besliyorum 1-1.5 saat sonra çıldırmış gibi acıkıyor. Hatta sağım yaparal veriyor ne çıkıyor göğsümdeki süt diye iki meme toplam 110-120 ml arası çıkıyor onun hepsini alıyor 1.5 saat sonra maksimum tekrar acıkmaya başlıyor. Günde 10-12 bez değiştiriyorum hepsi kakalı ve full çişli. Artık götünü temizleyip habire silmekten ve ara arada gaz oluyor rahatsız oluyor ve uykudan uyanıyor açlıktan. ben anlamadım gitti bu işi. Doktor 3 saatte bir besle dedi ama ne mümkün imkansız yırtıyor çoçuk kendini sürekli eller ağızda kafa ordan oraya meme arıyor kollarımı emiyor ağzını açıp sağa sola döndürüyor ağlıyor ve bu döngü bitmiyor doğal olarak altı pis oluyor gaz oluyor hep başa dönüyorum dinlenemiyorum ya habire kucakta ya yırtıyor açlıktan.emzirince veya sütümü sağıp veriyorum bayılıp yatıyo yine uyanıyo sonra. sizin bebekler nasıl Bezlerin hepsi kakalı ve çişli mi? Yani böyle bi durum oluyor mu sürekli acıkma?