goktugsmomi Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu. Sezaryen doğum yaptım. Korse kullanmak istiyorum. Siz nasıl kullandınız ve etkisi oldu mu? Doğumdan kaç ay sonra başladınız kaç saat taktınız?
ezgiarzkk goktugsmomi merhaba doğımdna 5 gün sonra başladım kullanmaya bu kilot körseler var ya onlardan kullandım ben şişkinliği felan giderdi diyebilirim ama tabiki öyle tam anlamı ile gitme olmadı 😂