Merhabalar, yüksek ihtimali ataktandır. Benim oğlumda o aylarda birden çığlığı basıp gözü kapalı ağlayarak uyanırdı. Kaldır pış pış yap geri yatır inanın sinirden aklımı yitirecek gibi olurdum. Gerçi şu an 6 aylık hala ara ara o şekilde ağlar ama ben artık kaldırmıyorum, yatar pozisyonda poposuna pat pat yapıyorum uyutmaya çalışıyorum. Bence sizde kaldırmamayı deneyin alışkanlık yapabilir. Uzmanlarda her ağladığında kaldırmayın diyorlar, yatar pozisyonda sakinleştirmeye çalışın emzik kullanıyorsa emziğini verin. Baktınız sakinleşmiyor o zaman kaldırın.