UykuPerisi_ Canım benim buzluga giren tuperwarelerim var kurabiyeleri ona koyuyorum . Geldiklerinde veya öncesinde çıkartıyorum tabaklara koyarım taze gibi okuyor ısıtma vs yok . Borekleride yufka alıyorum iç yapıp sarıyorum veya tepsi böreği yapıyorum 6 katlı yumurta koymadan sos yapıyorum . Buzluga koyuyorum çıkartır buzlu pişirim çok güzel olur . Tatlıları fazla ise buzluga koyarım yiyecek zaman çıkarır hafif isitirim sıcak taze olur . Ama bunları derin dondurucu olması lazım yeni nesil buzluk yada çünkü diğer türlü bir süre sonra agirlasiyor koku oluyor