missmehtap ben çok zorlandım ısırma konusunda ne yapsam bırakmamıştı. Sesli uyarma,sessiz tepki vermeme, ısırınca memeyi kesme vs artık canım çok acıdığı için sesimi yükselttiğim zamanlar oldu emzirmeyi bile bırakmayı istedim. Sonra ısıran dinazor şeklinde bir oyuncak aldım onunla göstere göstere hayır dinazor vs diyerek oyunla anlattık eşimle. Kesildi çok şükür. İmtihan olmuştu benim için ısırma olayı