Poyarz Normalde reglim asla şaşmaz şu zamana kadar günümün geçtiği olmamıştır 4 gün gecikmem var dün test yaptın negatif çıktı spiral de 1 senedir var acayip stresliyim bişeyler söyleyin nolur
Eda6714 Poyarz test negatif çıkmış zaten içiniz rahat etmiyorsa tekrar bir test yapın içiniz rahat etsin
sedasayilan Bende de 4 sene olacak spiral var normalde gecikmez ama 6ci gün hala olamdım ama çıldıracağımmm 😃