aysayss Merhaba bebeğim üst dişi yeni yeni çıkıyor ucu daha tam çıkmadı bile ama çıkan kısımda bi cukurluk var ve siyah orasi normal mi ?
Mariposa aysayss dis lekesi, gebelikte kullanılan kan ilaçlarıyla da bağlantılı. Sürekli fircalamak gerekiyor fircaladikca çıkıyor büyük kızımda vardı
aysayss nnoktaa evet kullanıyoruz wellcare kidsfer kullaniyoruz ama iki alt disinde hicbir sey yok ya
nnoktaa aysayss burada bazen okuyordum kan ilacı yapıyor diye. Ama sizinki daha çıkarken oluşmuş. Bilemedim. Bi doktora gösterin. 🧐
aysayss Mariposa suanki kullandigi kan ilacindan gibi durmuyor zaten .. cikarken siyah geliyordu sizinde mi oyleydi bi kac kere fircaladim ama ise yaramiyo diye birakmistim daha dikkat etmem gerek demekki
Mariposa aysayss evet öyleydi, yok vazgeçmeyin düzenli fircalayin büyüdükçe azalıyor , gene bi diş doktoruna gösterebilirsiniz tabi. Bize de diş dr demişti. Gebelikteki kan ilaçları böyle yapıyor dedi direkt
aysayss nnoktaa evet ben de okuyordum ama kan ilaci lekelerine baktim da benzemiyor evet doktora gostercem tesekkur ederim 🙏🏻