Arkadaşlar benim bebeğim günde 600 ml mama içiyor, en az 3 öğün bir kase olacak şekilde yemek de yiyor ben çok mu veriyorum daha 10 aylık yani öyle kilosu da yok çok hareketli hemen yakıyor dedi doktor ama küçük kasede bişey versem doymaz gibi geliyor bi de ben gün içine yayarak veriyorum mamayı acaba yanlış mı yapıyorum? Gece beslenmesi yok. Mide kapasitesi 210 cc en fazla ama 150 ccde doyuyor.