Kızlar bebeğim mamayla besleniyor sütümğ sağıyorum ama şu an az günde iki kez falan anne sütü alıyor ve beslenme aralığı genelde ⅔ saatte bir ama bazen 1.5 saat sonra ağlamaya başlıyor ağzını açıyor beslenmek istiyor emziği var tutuyor da ama emziği bu saat aralığında ne zaman vereceğimi bilmiyorum versem mi vermesem mi onu da bilmiyorum ne yapmalıyım deneyimlerinizi aktarırsanız sevinirim bebeğim 28 günlük