beyziii42 benim bebişim emzik kullandigi zaman açsa, emzikten süt gelmedigini fark ettiğinde sinirleniyo ağlamaya basliyodu. Yada emziği baya hızlı ağzına bastıra bastıra emiyodu. Ordan anliyodum aç oldugunu. İlk zamanlarda 2 saatte, 3 saatte bir emzirdigimde de belirti olmasada saatinde emziriyodum. Öyle veriyodum.