Kızlar oğlum 15 aylık uyku sorunumuz hep vardı zaten diş süreçleri vs hep zor geçiyor bizim için hiç doğru düzgün uyuyan bir bebek olmadı ne yazık ki her neyse arada bir az da olsa uykuyu düzenli uyuyordu son bir haftadır gece özellikle ağlıyor çığlıklar atıyor susmuyor memryi emiuor yatırıyorum hop sanşyesine geri kalkıyor aynı şekil devam ediyor ne uyku ne bir şey niye böyle oluyor anlamıyorum benim gibi olan anneler var mı acaba 😢