Mira35- ilk 3 ay bizde öyle yaşadık bi saniye ayrılmadm kızımın yanından doya doya öptüm kokladım huzurla uyumasını seyrettim içinden nasıl geliyosa öyle yap canım çünkü o senin evladın sana ihtiyaç duyuyo şuan bebekler ilk 3 ay da anne karnında gibi hissedelermiş 4. Trimester diyo uzmanlar buna yenidoğana o yüzden bırak huzurla uyusun kokunda 🥰
ha bu arada 6 buçuk aylığız hiçte yapışık deiliz merak etme ilerde sana yapışır zorlanırsın gibi bi durumu söz konusu değil yani 🤗