AsiyeTugsan
Çalıştığım için Weebaby göğüs pompası aldım. Fakat sütüm azaldığı için kullanmak maalesef kısmet olmadı. Sadece ilk aldığımda deneme amaçlı kullandım. 0 sayılabilir. 270 liraya satın aldım 150 liraya satmak istiyorum. İstanbul’ yaşıyorum. Ulaşmak isteyenler buradan cevap yazdığı takdirde geri dönüş yapacağım.