Bebeğim hiç birşey yemiyor çok iştahsız özellikle 2 gündür ne kahvaltı ne akşam hiç birşey yok artık kafayı yemek ğzereyim yemek vakti gelsin istemiyorum sadece beni emiyor belirli birkaç meyveyi yiyor yemek yediği zamanlarda sadece çorba içiyor mecburen tv karşısında zor yediriyorum ne yapacağım böyle ne öneriyorsunuz düzeliyormu bi çözümü var mı