Kızlar bikaç gündür hastaneye gidiyorum oğlumu anneannesine bırakıyorum bir de arkadaşımın dün kınası vardı anneannesine bıraktım yarında düğün var bikaç saat yine bırakıcam ama ben bu sıralar oğlumdan çok ayrı kaldım onu ihmal ediyorum ve benden uzaklaşıyor ya da öyle olur diye korkuyorum çok mu abartıyorum normal mi gittiğim yerler hastane ve gürültülü ortam doktor o kadar yüksek sese maruz bırakma çocuğu gerek yok mecbur değilse dedi bende götürmüyorum Psikoloğum 2 yaşında ve senden ayrışmasına izin ver o artık birey olmayı öğrenecek sürekli sana bağımlı yaşayamaz demişti ben mi abartıyorum yoksa ben mi ihmalkâr bi anneyim bi kınaya Düğüne gittim diye vicdan yaptım ☹️