alinmom honeybabyy yok cnm normal ateş ve huysuzluk yapar 4 saatte 1 verebilirsin yalnız besledikten hemen sonra verme şurubu bazen 🤮 olabiliyor.
honeybabyy alinmom bugün 3.gunumuz hala huzursuz bebişim ama duzelicez inşallah bugünden sonra hafilermis öyle diyorlar bugünde calpol vermeli miyim acaba
honeybabyy adaarya38 ilk dozda olmuştu ama sonra toparladı ama söz konusu sadece asi değil yeterince beslenemiyor olmasıydı ishaldi , Benim sütüm yetmiyordu mamaya başladık zaten şuan sadece mama içiyor Sütüm 2.aydan sonra bitti
babyisleeping honeybabyy merhaba 3.günden sonra hafifledi mi acaba bugün bizim 3.günümüz çok huysuz her şeye ağlıyo bide bacağı acıyo sanırım dokununca ağlıyo inliyo gibi sesler çıkarıyor
honeybabyy alinmom inşallah canım ya çok huysuz 3 gündür 🤦🏻♀️ sallıyorum olmuyo kucağıma alıyorum olmuyo