ahram Benimkide çok ağlıyor ya 🤦🏻♀️ Canı yanıyor biliyorum Calpol verdim Ateşi çıkmasın diye Klimayı açtım Uzun kollu pamuklu zıbın giydirdim altına incecik pijama Çünkü arada ateşi çıkacak gibi oluyor, Ama bu sefer de Klima var soğuk Ekstradan Hava nemlendiriciyi de açtım burnu tikanmasin diye , Bir elimde Ağlayan bebeğim diğer elimde ateş olcer Karşımda Calpol Diğer yandan Mama Ha birde Ninniler ve yorgun bitik ben 🤦🏻♀️