Cansu10 alanında iyi olan bi kbb doktoruna gittik çocuk doktoruna da götürdük ameliyatı önermediler ilaç kullan dediler zaditen damla verdiler sprey verdiler uzun vadede kullanabileceğimiz şuan havalar tekrar ısındığı için polenlerden mi artık neyden bilmiyorum ara ara tekrar tıkanıyor burnu bu bi kaç gündür tıkalı damlayla spreyi kullanıyorum biraz daha rahat nefes alabiliyor doktor kullan tekrar gel geçmezse düşünücez ameliyatı dedi bekliyoruz zaten götürmedik kontrole malum olaylardan