Kızlar 7 ay önce sezaryen doğum yaptım. 5 ay önce bakırlı spiral takıldım. Bu zamana kadar kırkım çıktığından beri adetim her zaman düzenliydi 5-6 gün olur temizlenirdim en son adetime bir hafta kala üç gün süren bir kanamam oldu dört gün temizlendim ve tekrar kanamam olmaya başladı 16 gündür bitmiyor kadın doğuma gittim spirali kontrol ettiler yerinde dedi spiralle alakalı bir durum söz konusu değil doğum sonrası böyle şeyler normal dedi fakat geçmiyor bekliyorum tam bitti gibi oluyor tekrardan kıpkırmızı kan geliyor başına gelen var mı ne olacak bu durum?