8 ay 20 gunluguz 2 alt dis patladı uclari çıktı 2 saate bir uyanıyoruz sabaha kadar.. 5.aydan beri bu şekilde 4 saat uyusa şaşırıyorum. Memede uyutmamaya çalışıyorum kucakta pispis yaparak ama olmuyor yine memeyi istiyor. 5 dakika emip birakiyor 2 saate bir uyanıp. Disten olduğunu düşünüp zorlamiyorum veriyorum hep meme. Ama bu diş çıkması hep olacak 9 da da 10 dada 1 yastada.. siz ne durumdasiniz nasil olacak boyle kısa uykular :(