Kızlar bayramda kızım tempoda arabada uyudu, denk geldi öyle. Farkında olmadım alışmış. Şimdi kendi evimizde uyuyamıyoruz. Gündüz uykusu araba sesiyle zorla, akşamları arabaya iniyoruz. Zorladıkça ağlama krizleri başlıyor inat vs. Öneriniz var mı? 1 yaşında kızım.(13 aylık) Ne yapacağımızı şaşırdık.