Kızlar oğlum 26 Aralık 2019 doğumlu. Geçen seneden bu sene şubata kadar yuvamız istanbula gitti. Mesafe uzak olduğu için ve hamile olduğum için şubatta okuldan almak zorunda kaldık. Bu sene ilkokul için erken mi sizce aynı yıl doğumlu çocuklarınız bu sene ilkokula başlayacak mı? Kayıt için gittiğimizde imza ile erteleyebilirsiniz dediler