KendiEvimdeDeplasmandayim petitonunannesii kan sonuçlarınız çıksaymış güzel olurmuş değildir umarım hiç yaşamadım kimyasal gebelik bilmiyorum o yüzden ama streste sokmayın kendinizi olumsuz etkilenmesin güzel düşünün güzel olsun 🌸
petitonunannesii KendiEvimdeDeplasmandayim Acile gidip Kan versem çıkar mı hemen yoksa o da haftasonundann dolayı pazartesi mi çıkar..
KendiEvimdeDeplasmandayim petitonunannesii ben cumartesi özelde vermiştim 1bucuk saate çıkmıştı devlette de çıkar bence
petitonunannesii Atlasinannesi_ teşekkür ederim ama 1 hafta ara ile testlerdeki belirginlik arasında. Bir fark olmaması normal mi
KendiEvimdeDeplasmandayim petitonunannesii devlette de çıkabilir bence bi yerim ağrıyo gebelik şüphem var ilaç kullanmam lazım derseniz
gg3848 petitonunannesii ben regl 3 gün geciktiğinde test yaptım ve silik çizgi çıktı kan verdim 5 haftalık hamileymişim yani normalde bu dönemde kıpkırmızı çıkması gerekirdi ama çıkmadı mesela bence içinizi ferah tutun inşallah gönlünüze göre olur🤗
hivda31 petitonunannesii evet çok oluyor 1 haftadır sürekli ağrım.var yerleşme ağrısı diye düşünüyorum yani
1kuzuannesi petitonunannesii evet canım baya net bu hatta benimki çok daha silikti canını sıkma kafanı yorma aynı ağrılar bende de oluyordu. Artık devlet acillerinde gebelik bakmıyorlar sen git ben antibiyotik kullandım vs bişeyler de ama gebelik şüphem de var bi bakabilir misiniz de oyle bakarlar
bebekdeniz Herkeste farklı belirtiler oluyor ben hiç test bile yapamadım inanılmaz bir grip olmuştum eşim doktor serum yapacaktık gidip bir kan verelim dedi şüphelenmiş o zaten kan değerim 8 ken hamile olduğumu öğrendik 5 gün sonra tekrarladık 1200 e çıkmıştı
alparbsr Kızlar bişey sorucam korunmasız ilişkiden 15 gün sonra erken gebelik testinde gebelik varsa çıkar mı (Google de öyle yazıyor bide sizlere sormak istedim )
1kuzuannesi petitonunannesii e tamam hamilesiniz😍 gözünüzaydın. Kadın doğuma gidin baksınlar kaç haftalık 6 haftalık felandır muhtemelen