zeynepsd aslında daha çok çaba harcayacağın bi durum yok biliyo musun, sadece sen biraz görmezden geleceksin. Daha 7. Ayda seni parmağında oynatıyor. Şöyle düşün acıktığı zaman sen bunu zaten biliyorsun , acıkma ağlamasında tabiiki onu susturacaksın yada kaka yapınca , veya pişiği vardır, diş dönemidir bunlar başka. Ama sırf onu yere yada yatağa koyduğun için , salondan mutfağa gittiğin için ağlıyorsa bırak ağlasın, burası bizim evimiz diye anlat hemen gelicem diye anlat , zaten sürekli ağlayan bir çocuk sadece biraz daha ağlamasına katlanacaksın , zamanla oda öğrenecek, inan ki öğrenecek. Ben ağlayınca her şeyi yapıyor düşüncesinde, ve dediğim gibi büyüdükçe bu seni daha çok zorlayacak. Düşünsene 15 kilo olduğunda 3 yaşında hala kucağında olduğunu… yani uzarda uzar örnekler. Bebek senin bebeğin hayat senin hayatın kollar senin kolların senin kararın :) sonuçta iyisi kötüsü her an onunla tek ilgilenen sensin. Böyle devam ederse ben yemek yapabilirsin ne yiyebilirsin ne saçını toplayabilirsin…