Kubraarslaan Biz 24 aylık olucağız bu ay ben son 2 aydır uğraşıyorum ama olmuyor geceleri emerek uyuduğu için uykuya geçişler nasıl olucak bilmiyorum gün içinde evde olduğumuz zaman yeni doğduğu zamanlar gibi sürekli emmek istiyor nasıl yapacağımı bilmiyorum