Kızlar bebeğim çok huysuz mızmız aglak bir bebek asla baş edemiyorum evde tekken ama parka veya bir ortama girdiğimizde çok güzel oynar güler yani çok mutlu ama eve geldiğimizde yine aynı huzursuzluğu devam ediyor. Bu aylarda gonderebilecegim yari zamanli okul veya oyun grupları var mı? Hani haftaici hergun yarı zamanli olacak