atlas3_6
Kötüyü değil bence iyiyi örnek alın.
İnanın burda sert yazanlar ya da yumuşak yazanlar hepsi o el kadar bebeğin ekrana maruz kalıp ilerde sıkıntı çekmesini istemeyen kimseler
Az önce çocuk gelişimi mezunu arkadaşım ile görüştüm. Kreşe ilk başlayan hangi çocuk ekran izlemiş hangisi izlememiş hepsini biliyoruz tavırlarından dedi. Ekrana maruz kalanları oyuna etkinliğe şuna buna ikna etmek çok zor oluyor dedi.
Emin olun tüm anneler yorgun. Benim de bi yerlerimden ter akıyo, o uyurken yemeği yetiştireyim diye. Çamaşır asma toplama falan onları bebeğimle yapıyorum zaten
Bi de evden çalışıyorum ben. Gündüz ekransız bebe bakıp akşam 9 olunca gece 12 ye kadar evde pc üzerinden iş yapıyorum. Yani ne kadar yorgun olduğumu siz hesap edin.
Sıfır ekranla yola devam. Bence siz de yapabilirsiniz