Kızlar 2 aylık kontrolde doktorum bebeğimin kakasında mukus, kafasında konak, burnu tıkanıyor ve sırtında döküntü var diye süt alerjisi olabilir dedi süt ve süt ürünlerinin yumurtayı hiç yemedim 3 hafta boyunca. Mukuslu kaka devam etti yani , konak da tamamen geçmedi burnu da hala ara ara tıkanıyor bi tek sırtındaki döküntüler geçti. 1 hafta boyunca kademeli olarak diyet açacağız dedi.
3 gün fırınlanmış süt
2 gün yoğurt
2 gün yoğurt + peynir
2 gün yoğurt + peynir +tereyağ
Diyet açmam bu şekildeydi uyguladım ama bebekte herhangi bi değişiklik olmadı. Bugün tekrar kontrole gittim 10. Gün yumurta başlayacağız demişti şimdi bana diyor ki diyete baştan başlayacağız sadece yoğurt ye bi kaç gün. Kanlı kaka döküntü görürsen alerjisi var demek dedi. Baştan savma konuştu bugün özel doktor bide sorularımı geçiştirdi hep. Siz süt açma diyeti yaptınız mı? Süreç nasıl ilerledi? Ben doktoru değiştirmeyi düşünüyorum yani çocuğun keyfi yerinde kilo alımı iyi o döküntü dediği de geçti zaten diğer durumları devam ediyor kendimi kısıtlamak da saçma gelmeye başladı artık🫠 tecrübeli anneler süreci anlatırsanız çok sevinirim