Selam anneler. Bebeğim 6 buçuk aylık ek gıdaya geçtik ama henüz ne kadar su vermem gerekiyor bilmiyorum. Deneyimli anneler yazabilir mi ve hazır su mu kullanıyorsunuz veya arıtma suyu mu? Doktor kontrolüne daha gitmedim o yüzden burda sizin fikirlerinizi almak istiyorum