Bebeğim bugün rotavirüs+menenjit aşılarını oldu. Şu an aşırı gazı var. Aşıdan kaynaklı mı bilemiyorum doktoruna ulaşamadık :/ gaz giderici şurup vermemde sakınca olur mu başına böyle bir durum gelen var mı damla verdim etki etmedi ıkınıyor yapamıyor ne yapıcam bilmiyorum tecrübesi olanlar yazsın ne olur 🙏🏻🙏🏻