Benim de berbat durumda emzirme danışmanlığına gittim bebeğim gayet güzel emiyormuş sanırım cildim çok hassas cildiyeye gittim 3 krem verdi bana onları gazlı bezin üstünde karıştırıp göğsüme kapatıyorum benimki ıslak tutunca geçmeye başladı hala tam geçmedi 20 gündür falan uğraşıyorum :( Allah hepimizin yardımcısı olsun