Kızlar merhaba, doğum yapalı 22 gün oldu ilk günden beri silikon göğüs ucu kullanmama rağmen yaralarla uğraşıyorum o da yetmezmiş gibi bugün de kahverengi bölgeler kıpkırmızı olmuş kabuk kabuk dökülüyor kupkuru ve kaşınıyor acıyor. Tahinin üzerindeki yağ, ayva çekirdeği jeli, madecassol, lansinoh, kendi sütüm, gümüş kapak, göğüs kalkanı… İlk bebeğimde hiç böyle yara olmamıştı. Ne denediysem iyileşmedi göğüs uçlarım. Başka ne yapabilirim yardım edin nolur eziyet oldu emzirmek.