Kızlar lcw onlinedan elbise aldım . Elbiseyi kuponla 620tlye aldım ve bedeni büyük oldu, mağazaya değişime gittim, bana değişimi 900 liradan yaptı ,yani elbisenin mağazadaki satış fiyatından. O anda kabul ettim ama sonradan pişman oldum, günlük bir elbise 900 lira biraz fazla bir fiyat bence. şuan değişim sonrası iade yapabilirmiyim , bilginiz varmı bu konuda