ceross Kızlar selam Bursa’da yaşıyoruz bu ara hava çok sıcak gece uyurken camı aralık bırakıp kapıyı kapatsam bebeğim üşür mü
tazebiirannee ceross bende bursadayım gece üşümez ama sabaha karşı serin oluyo benim evim, o zaman üstünü muhakkak örtüyorum
arasmom16 Canım bende bursadayım cam kapı açık yatıyoruz hatta vantilatör açıyoruz üşümez aşırı sıcak hava
ceross arasmom16 benim evim onladar sıcak olmuyor ama gece çok sık uyanıyor diyorum sıcaktan mı acaba gece daha sıcak oluyo sadece sabaha karşı bi tok soğuk oluyo artık olursa kapatırım herhalde
arasmom16 ceross sıcaktan uyanıyordur özellikle son birkaç gündür dayanılıcak gibi değil erkek bebekse daha da sıcak geliyor onlara sıcağı sevmiyor erkekler