telatar motivasyonunuz; işe dönüş sebebinizin, yine bebeğinizin çıkarı için olduğu olsun. Ona daha iyi şartlar sağlayabilmek, evinizin ve özellikle kendi bütçenizin refahını yükseltmek gibi gibi. Şartlar el verseydi muhtemelen kendiniz büyütürdünüz, sonuçta bebeğini bırakıp çalışmak zorunda kalan tek anne değilsiniz. Güvenle bırakabileceğiniz bir annenizde var, çok şanslısınız. İşin psikolojik tarafınıda sizin halletmeniz gerekiyor. Olumlu düşünün, güzel şeyler yaşayın. 🌸