Merhaba anneler ,
10 aylık olduk 1.5 aydır falan aşırı iştahsız oldu. Kahvaltı hayatımızdan çıktı . Sevdiği şeyleri bıraktı karpuz , meyve canavarıydı yok . Ağzına koyduğım herşeyi geri diliyle tiksinerek atıyor . Altta 2 iki diş ucu göründe üctte. 4 diş gelecekmiş . Diş kaynaklı mı ? Ama işine gelincede yiyor gibi . Yaptıgım şeyler mi lezzetsiz geliyor . Dışardan tavuk suyu çorbası alıyoruz ona bayılıyor . Ne tarz şeyler yapsam ne yapsam yediremedim .