Kızlar selam. Kafayı yememe az kaldı. Bebeğim 12 haftalık. Sürekli ıkınarak ağlıyor, meme emmek istemiyor gazı artıyor memeye gelince. Meme reddi başladı çok üzülüyorum aç kalacak diye korkuyorum. O kadar çok ağlıyorki tepki bile vermiyor hiçbişey sadece ağlıyor. Bugün herşetin pik noktasındayız. Atak mı sizce bu kaç gün sürer? Bitince meme emer dimi çok üzülüyorum