edacnr Evimizin için 27-28 derece. Bazen bakıyorum ensesi göğsü sıcak bazen de soğuk. Aslında ev derecesi değişmiyor pek. Zıbın ve çorapla duruyor ev ortamında, siz nasıl giydiriyorsunuz bebekleri? Sürekli üşüyor mu diye düşünmekten yoruldum 🤦🏻♀️
organikirmik edacnr sadece zıbın, benzer dereceler bizim de. Bazen terleyip teri de soğuyor üstünde soğukluk ondan olabilir.
elifkchsr edacnr bence tek zıbın yeterli olur. Terleyip soğuması daha tehlikeli ona dikkat edin. Çorap giydirmeyin diyolar ama benimkisi çok gazlı ayaklarından almasın diye giydiriyorum ben de ara ara çıkarıyorum keşfetsin diye..
bianneo edacnr sadece zıbın giydiriyorum gece biraz serin okuyor tişort şort giydiriyorum o zaman da çorap giydirmiyorum ben