Merhaba bayanlar 7 aylık kızım var alttan 2 tane dişimiz çıkmıştı bu arada ek gıdaya başlamıştık çok güzel yiyordu ama ne olduysa 15 gündür o yiyen bebek gitti ağzını açmıyor mamasını bitirmiyor meme emerken hep söyleniyor sütüm de var oysaki ama ne bulsa kemiriyor diş kaşıyor yani demem o ki yeni bir diş geliyor ve bu iştahsızlık yapabilr mi ?